بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


یورو 2012 - اخبار

 

یوفا: سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: برای رویارویی با ایتالیا در اولین بازی مرحله گروهی خود در یورو ۲۰۱۲ عالی و آماده هستیم.

به گزارش یوفا: سرمربی تیم قهرمان جام‌جهانی 2010 معتقد است که تیمش در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد تا با ایتالیا، اصلی‌ترین حریف خود در گروه C رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبرو شود.


وی در کنفرانس خبری تأیید کرد که اکنون یازده بازیکن اصلی خود را انتخاب کرده اما اسامی آنها را اعلام نکرد.

دل‌بوسکه اظهار داشت: برای شروع رقابت‌های یورو 2012 عالی و آماده هستیم. نگرانی در خصوص شروع تمرینات در پایان فصل نداریم، در زمان خوبی تیم را تشکیل دادیم و باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در زمین رخ خواهد داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اشاره به ایتالیا، اصلی‌ترین حریف خود در گروه  C اظهار داشت: ایتالیا تغییر کرده است، هم از لحاظ بازیکنان و هم از لحاظ تفکرات سرمربی و این مسابقه بسیار پر هیجانی خواهد بود. تلاش می‌کنیم تا ابتکار عمل را در دست بگیریم اما این کار آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: مدت زیادی از شکست ما مقابل این تیم در دیدار دوستانه نمی‌گذرد و به همین دلیل باید با هرچیزی که در توان داریم در این مسابقه به میدان برویم.

دل بوسکه تأیید کرد که این بازی سناریوهای مختلفی در پی خواهد داشت و افزود: می‌توانیم در مورد هر چیزی که از تیم ملی تاکنون می‌دانیم و شیوه بازی آنها صحبت کنیم، اما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید خودمان را از همه لحاظ در بهترین شرایط آماده نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از حداکثر توانایی خود استفاده کنیم. هسته اصلی ایتالیا را بازیکنان یوونتوس تشکیل می‌دهند که بازیکنانی با تجربه و عالی هستند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: آندرس اینیستا در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد و اسپانیا داوید ویا را که بهترین مهاجم در تاریخ فوتبال اسپانیا است، در اختیار نخواهد داشت.

اسپانیا، قهرمان اروپا و جهان به عنوان اصلی ترین مدعی عنوان قهرمانی پا به مسابقات یورو 2012 گذاشته است و با تیم‌های ایتالیا، کرواسی و ایرلند در گروه C دیدار خواهد کرد.

این تیم امشب ساعت 20:30 به مصاف ایتالیا خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:دل‌بوسکه: عالی و آماده هستیم/ ایتالیا تغییر کرده است, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com